Založ si blog

Nápisy vôkol nás

Surfujem po nete a všade nápisy. Jeden ma obzvlášť oslovil a donútil ma napísať tento kratučký článok.

Pozerám blogerov, blogerky a hocaké linky na handry, doplnky a ostatné veci šopoholičiek (ani ja nie som bez viny). A hľa, osloví ma obyčajné tričko za skoro 20€ s nápisom „The internet is broken so I´m outside today“ (Preklad: Internet je pokazený, tak dnes som vonku). Hmm 20€ za také obyčajné tričko s takým neobyčajným nápisom? No, to už by bolo na inú tému…

Internet vládne svetu, ale to je téma skoro taká stará ako hocičo veľmi staré. It doesn´t matter.

Späť k nápisom našim každodenným. Je na čase sa zamyslieť, čo by to bol svet bez internetu. Uff, no trištvrte populácie si to nevie predstaviť (patrím k nim aj ja?). Je to možné. Cítim sa zviazaná. Alebo ako ovečka. Všetci po sebe opakujeme, bojíme sa vyčleniť z radov. Je to smutné za každých okolností. Všetci sú zrazu múdri ako rádiá, no zároveň nevedia nič.

Prečo sa ja nevzdám PC, mobilu a internetu? Lebo som asi príliš slabá. Potrebujem udržiavať kontakt so svetom. Ako sme to robili, keď sme boli malí? Keď sme nemali žiadne tablety, iPady, iPody, iPhony ani mobily či notebooky alebo počítače? Táto elektronika nám ničí spomienky, také naozajstné.

Prezerám si fotky z detstva s melanchóliou. To boli ozajstné spomienky, také ktorými sa môžem chváliť a vykričať ich celému svetu, že som mala krásne detstvo.

 

 

Prvý

26.04.2016

Vidím tvoju siluetu v diaľ. Pri západe slnka leskne sa tvoj odraz v šírom mori, tam, kde roním trpké slzy. Slzy presiaknuté zúfalstvom. Chutia slano, stekajú mi po lícach, po krku až do šíreho mora, kde sa stratia tak, ako sa stratilo všetko. Ja a ty. Zvuky, čo počujem ma upokojujú, ako tvoj hlas, tvoj bezstarostný a láskyplný hlas. Ale teraz je tu prázdno, opustený [...]

Lásky kvet

04.02.2016

Ako ten pocit zaniká. dvakrát tak do mňa preniká. Keď slnko vychádza, moja túžba prichádza s veľkou silou sa pokúšam, ale dych mi dochádza. Kvapky dažďa stekajú po dverách a tvoje bozky na perách. Jediný kvet nás spája, čo tú vôňu a túžbu nám dáva.

Apatia

31.01.2016

Slnko svieti, tráva opäť zelenie, kam my vlastne spejeme? Tento bilaterálny život sa nám smeje, ale ja stále neviem čo sa to deje. Ukradomky zakráda sa, spoza okien nabáda ma, laskotí mi celé telo, tvári sa až príliš smelo. Apatia zmocní sa ma, vždy keď som ja doma sama. Riadky píšem jedna radosť, ah, tá pochabá mladosť.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 34223x
Priemerná čítanosť článkov: 1488x

Autor blogu

Kategórie