Založ si blog

O dôležitosti nedôležitých vecí

Prečo si neurobiť ďalšiu zbytočnosť a necapnúť to na skrinku? Podotýkam, že už aj tak oblepenú, polepenú a všetko to ostatné. Takže ďalšia somarinka tam zanikne (snáď). Zobrala som čistý papier, čiernu fixu, nožnice a vlastný nápad (google). „Take what you need“. LOVE, HOPE, FAITH, FREEDOM, COURAGE, BEAUTY, PASSION, HEALING a veľa ďalších. Podstatu kreativity som zvolila ako inak, než prostredníctvom môjho pomocníka každodenného-googlu. Moja kreativita v týchto oblastiach je niečo ako …

Ako hovorí Linus Pauling (netuším kto to je) „Najlepšia cesta ako mať dobrý nápad, je mať veľa nápadov.“ Hmm niečo na výroku toho „týpka“ bude.

Opäť googlim o sto šesť a nachádzam podstatnú informáciu. Linus Carl Pauling, mimochodom autor citátu vyššie, bol americký fyzik a biochemik.V roku nepodstatnom získal i Nobelovu cenu za chémiu za výskum chemickej väzby. Som zahanbená vlastnou nedostatočnou vzdelanosťou v tejto oblasti. Tento „týpek“, ako ho už nazývam, by mi nemal byť až tak cudzí, kedže mám čo-to dočinenia s chémiou. Ale to už sme odbočili troška doprava, hoc aj doľava.

Vrátim sa k zbytočnostiam a mojej „pokérovanej“ skrinke. Povedala som si, že tie názvy si každý deň budem trhať. Vždy len to, čo v ten deň potrebujem. Celkom „cool“ nápad, i keď sestra nado mnou krúti hlavou. No čo už, každý nejak začínal. Či nie?

Prvý

26.04.2016

Vidím tvoju siluetu v diaľ. Pri západe slnka leskne sa tvoj odraz v šírom mori, tam, kde roním trpké slzy. Slzy presiaknuté zúfalstvom. Chutia slano, stekajú mi po lícach, po krku až do šíreho mora, kde sa stratia tak, ako sa stratilo všetko. Ja a ty. Zvuky, čo počujem ma upokojujú, ako tvoj hlas, tvoj bezstarostný a láskyplný hlas. Ale teraz je tu prázdno, opustený [...]

Lásky kvet

04.02.2016

Ako ten pocit zaniká. dvakrát tak do mňa preniká. Keď slnko vychádza, moja túžba prichádza s veľkou silou sa pokúšam, ale dych mi dochádza. Kvapky dažďa stekajú po dverách a tvoje bozky na perách. Jediný kvet nás spája, čo tú vôňu a túžbu nám dáva.

Apatia

31.01.2016

Slnko svieti, tráva opäť zelenie, kam my vlastne spejeme? Tento bilaterálny život sa nám smeje, ale ja stále neviem čo sa to deje. Ukradomky zakráda sa, spoza okien nabáda ma, laskotí mi celé telo, tvári sa až príliš smelo. Apatia zmocní sa ma, vždy keď som ja doma sama. Riadky píšem jedna radosť, ah, tá pochabá mladosť.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 06:51

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 34288x
Priemerná čítanosť článkov: 1491x

Autor blogu

Kategórie