Založ si blog

Zore

Sedím, nohy vyložené. Pozerám cez okno na oranžovo-červené zore (ožiarenie oblohy pred zvečerievaním). Pred sebou húf kníh, všakovakých papierov, poznámok, ktoré sú vyfarbené, poznačené a podčiarknuté, začiarknuté od vrchu až po spodok.

Chce sa mi učiť? Nieee!!! V hlave mám snáď tornádo iných myšlienok. Už aj škvrnka na bielej stene od komára (zabitý v lete) mi pripadá ako tá najzaujímavejšia, najúžasnejšia na svete. Myslím, že študenti (i neštudenti) to určite poznajú.

Ako sa mám k tomu dokopať?

Najradšej by som šla von, prechádzala sa a naveky pozerala na zore na oblohe. Očarujúce. Dych vyrážajúce ako obloha môže hádzať toľko rôznych a nádherných, pestrofarebných odtieňov. Moje azúrové oči hrajú rôznymi odleskmi farieb.

Aspoň pre takéto „maličkosti“ sa oplatí byť.

Prvý

26.04.2016

Vidím tvoju siluetu v diaľ. Pri západe slnka leskne sa tvoj odraz v šírom mori, tam, kde roním trpké slzy. Slzy presiaknuté zúfalstvom. Chutia slano, stekajú mi po lícach, po krku až do šíreho mora, kde sa stratia tak, ako sa stratilo všetko. Ja a ty. Zvuky, čo počujem ma upokojujú, ako tvoj hlas, tvoj bezstarostný a láskyplný hlas. Ale teraz je tu prázdno, opustený [...]

Lásky kvet

04.02.2016

Ako ten pocit zaniká. dvakrát tak do mňa preniká. Keď slnko vychádza, moja túžba prichádza s veľkou silou sa pokúšam, ale dych mi dochádza. Kvapky dažďa stekajú po dverách a tvoje bozky na perách. Jediný kvet nás spája, čo tú vôňu a túžbu nám dáva.

Apatia

31.01.2016

Slnko svieti, tráva opäť zelenie, kam my vlastne spejeme? Tento bilaterálny život sa nám smeje, ale ja stále neviem čo sa to deje. Ukradomky zakráda sa, spoza okien nabáda ma, laskotí mi celé telo, tvári sa až príliš smelo. Apatia zmocní sa ma, vždy keď som ja doma sama. Riadky píšem jedna radosť, ah, tá pochabá mladosť.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 34229x
Priemerná čítanosť článkov: 1488x

Autor blogu

Kategórie