Založ si blog

Svetlo naše každodenné

Budiž svetlo!

Konečne po 100 rokoch (preháňam, možno tak po troch dňoch) vidím denné svetlo, cítim vánok na koži i vo vlasoch. Konečne DÝCHAM! Kto môže byť dobrovoľne zavretý vnútri tak dlho? No predsa JA!

Celé dni ležím, váľam sa a vylihujem na mojom letisku. Komu by sa aj chcelo? Ledva prinútim svoje nohy spolupracovať. No keď už sa s ťažkosťou doteperím do kuchyne alebo na WC, tak si konečne môžem z plného hrdla zakričať: „Zvládla som to!“ Takto nejak vyzerali moje posledné 3 dni. Ja viem, som lemra lemravá.

Dnes ma kamošky konečne vytiahli von. Sadli sme si (opäť) a dala som si vynikajúci chai cheesecake s praženými orieškami a vanilkové chai latte. Mmm, maškrtka. Priberáš, PRIBERÁM, priberáme. No a? Kto je bez viny, nech hodí do mňa kameňom. Život je len jeden, tak prečo ho premrhať tým, že si budem niečo odopierať a zakazovať. Healthy life mi nič nehovorí. Ale každopádne bolo príjemné opäť cítiť, že žijem. A viem chodiť!

Prvý

26.04.2016

Vidím tvoju siluetu v diaľ. Pri západe slnka leskne sa tvoj odraz v šírom mori, tam, kde roním trpké slzy. Slzy presiaknuté zúfalstvom. Chutia slano, stekajú mi po lícach, po krku až do šíreho mora, kde sa stratia tak, ako sa stratilo všetko. Ja a ty. Zvuky, čo počujem ma upokojujú, ako tvoj hlas, tvoj bezstarostný a láskyplný hlas. Ale teraz je tu prázdno, opustený [...]

Lásky kvet

04.02.2016

Ako ten pocit zaniká. dvakrát tak do mňa preniká. Keď slnko vychádza, moja túžba prichádza s veľkou silou sa pokúšam, ale dych mi dochádza. Kvapky dažďa stekajú po dverách a tvoje bozky na perách. Jediný kvet nás spája, čo tú vôňu a túžbu nám dáva.

Apatia

31.01.2016

Slnko svieti, tráva opäť zelenie, kam my vlastne spejeme? Tento bilaterálny život sa nám smeje, ale ja stále neviem čo sa to deje. Ukradomky zakráda sa, spoza okien nabáda ma, laskotí mi celé telo, tvári sa až príliš smelo. Apatia zmocní sa ma, vždy keď som ja doma sama. Riadky píšem jedna radosť, ah, tá pochabá mladosť.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 34262x
Priemerná čítanosť článkov: 1490x

Autor blogu

Kategórie