Založ si blog

Fairtytale

Padám, padám a stále padám hlbšie a hlbšie. Pohlcuje ma to celú. Viem to napísať jedným slovom, no pocitov je nekonečno. Všetko sa to vo mne búri, mení ma to. Mením sa na šťastnejšiu osobu. Snívam s otvorenými očami NON-STOP. Všetko mi HO pripomína, už sa usadil vo mne. V mojej hlave i srdci. Všetko je pomaly jeho. Ponúkam mu svoje srdce na zlatom podnose. Chcem TO povedať nahlas, no ešte je príliš skoro. Ešte sa bojím. Sme ako dvaja blázni posadnutí láskou. Už len to slovo vo mne evokuje kopec pocitov a zážitkov. Teším sa deň čo deň, minútu čo minútu ba sekundu či sekundu  na ten pohľad, na to objatie a na ten bozk. Ako si ma privinie k sebe a ja cítim to teplo a ako nám srdcia bijú narovnako v tú chvíľu. Ako sa nám zosúladí dych. Chcem zažiť veľmi veľa vecí, zážitkov a krásnych chvíľ s NÍM. Láska je silný cit, mení ľudí na nepoznanie, roztopí i to najchladnejšie srdce ľadovej kráľovnej. Plní sa mi moja malá vysnívaná Fairytale 🙂

Prvý

26.04.2016

Vidím tvoju siluetu v diaľ. Pri západe slnka leskne sa tvoj odraz v šírom mori, tam, kde roním trpké slzy. Slzy presiaknuté zúfalstvom. Chutia slano, stekajú mi po lícach, po krku až do šíreho mora, kde sa stratia tak, ako sa stratilo všetko. Ja a ty. Zvuky, čo počujem ma upokojujú, ako tvoj hlas, tvoj bezstarostný a láskyplný hlas. Ale teraz je tu prázdno, opustený [...]

Lásky kvet

04.02.2016

Ako ten pocit zaniká. dvakrát tak do mňa preniká. Keď slnko vychádza, moja túžba prichádza s veľkou silou sa pokúšam, ale dych mi dochádza. Kvapky dažďa stekajú po dverách a tvoje bozky na perách. Jediný kvet nás spája, čo tú vôňu a túžbu nám dáva.

Apatia

31.01.2016

Slnko svieti, tráva opäť zelenie, kam my vlastne spejeme? Tento bilaterálny život sa nám smeje, ale ja stále neviem čo sa to deje. Ukradomky zakráda sa, spoza okien nabáda ma, laskotí mi celé telo, tvári sa až príliš smelo. Apatia zmocní sa ma, vždy keď som ja doma sama. Riadky píšem jedna radosť, ah, tá pochabá mladosť.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 34227x
Priemerná čítanosť článkov: 1488x

Autor blogu

Kategórie