Založ si blog

Konečná

ONA chce čas strávený spolu. On si hľadá všakovaké výhovorky nebyť spolu. Po takom krátkom čase taký stereotyp?! Kde je tá iskra? Tie motýle v brušku? Upadlo to na tzv. „facebookový vzťah“. Aspoň ONA má taký pocit. Častá výmena názorov. Pozor, nie hádky! Len malá výmena názorov, toť vše. ONA je vzdušné znamenie, potrebuje cítiť vietor vo vlasoch, že žije. On to berie ako samozrejmosť, že ju má. Žiadne pozornosti, nič. Síce si na to ONA nepotrpí, ale poteší. Cíti pochybnosti, nie je to podľa jej predstáv. Žeby je toto niečo prechodné a čaká ju Pán Božský? Alebo toto je konečná? Máme spoždení, nevystupovat! Bojí sa, že je toto všetko čo môže mať. Nechce sa len tak zaseknúť v čase. Je múdra, pekná i zábavná. On je milý, zlatý, zábavný. No ale… Dúfa, že je to prechodné obdobie a že bude lepšie. Že sa to všetko pekné, to čo k tomu patrí, obnoví. Držím JEJ palce.

Prvý

26.04.2016

Vidím tvoju siluetu v diaľ. Pri západe slnka leskne sa tvoj odraz v šírom mori, tam, kde roním trpké slzy. Slzy presiaknuté zúfalstvom. Chutia slano, stekajú mi po lícach, po krku až do šíreho mora, kde sa stratia tak, ako sa stratilo všetko. Ja a ty. Zvuky, čo počujem ma upokojujú, ako tvoj hlas, tvoj bezstarostný a láskyplný hlas. Ale teraz je tu prázdno, opustený [...]

Lásky kvet

04.02.2016

Ako ten pocit zaniká. dvakrát tak do mňa preniká. Keď slnko vychádza, moja túžba prichádza s veľkou silou sa pokúšam, ale dych mi dochádza. Kvapky dažďa stekajú po dverách a tvoje bozky na perách. Jediný kvet nás spája, čo tú vôňu a túžbu nám dáva.

Apatia

31.01.2016

Slnko svieti, tráva opäť zelenie, kam my vlastne spejeme? Tento bilaterálny život sa nám smeje, ale ja stále neviem čo sa to deje. Ukradomky zakráda sa, spoza okien nabáda ma, laskotí mi celé telo, tvári sa až príliš smelo. Apatia zmocní sa ma, vždy keď som ja doma sama. Riadky píšem jedna radosť, ah, tá pochabá mladosť.

Najvyšší správny súd, budova

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 34291x
Priemerná čítanosť článkov: 1491x

Autor blogu

Kategórie