Založ si blog

Pseudopseudo

Toto je v keli. Tá moja WOW úžasná naivita. Som fakt taaaak mega !sprostá!? alebo fakt neviem čo. LIKE

Že: „Myslela si na mňa potom večer? Ja:“Ano“ … „Myslel si na mňa aj ty večer?“ On:“Už nie, ale dnes možno budem.“

Poteší, že? Takéto kreatúry by ani nemali mať povolenie existencie na tejto planéte. Fakt odveci. A ja som tiež odveci, možno aj doveci. To je FCK.

Preklínam HO, ale stále mi behá po rozume, stále sa mi klepú nohy i ruky. Je to možné? Hentaký oný a furt niečo (možno) cítim. Alebo si to len nahováram, že necítim. Ale nie. Naozaj necítim. Určite. Asi.

Vyznanie pseudolásky a hop šup tralala. Ako tým hop šup myslím, že hop šup niekam inam. You know what I mean. I hope so. A ja, že OK. Čože? To vážne?

Toto je akože taký článok-nečlánok v podstate. Sú tu moje hlboké myšlienky schované za nezmyselnými vetami, ktoré nedávajú súvis. Keď to čítam spätne, tak fakt nie. Takto to nepôjde. No zatiaľ musí

 

Prvý

26.04.2016

Vidím tvoju siluetu v diaľ. Pri západe slnka leskne sa tvoj odraz v šírom mori, tam, kde roním trpké slzy. Slzy presiaknuté zúfalstvom. Chutia slano, stekajú mi po lícach, po krku až do šíreho mora, kde sa stratia tak, ako sa stratilo všetko. Ja a ty. Zvuky, čo počujem ma upokojujú, ako tvoj hlas, tvoj bezstarostný a láskyplný hlas. Ale teraz je tu prázdno, opustený [...]

Lásky kvet

04.02.2016

Ako ten pocit zaniká. dvakrát tak do mňa preniká. Keď slnko vychádza, moja túžba prichádza s veľkou silou sa pokúšam, ale dych mi dochádza. Kvapky dažďa stekajú po dverách a tvoje bozky na perách. Jediný kvet nás spája, čo tú vôňu a túžbu nám dáva.

Apatia

31.01.2016

Slnko svieti, tráva opäť zelenie, kam my vlastne spejeme? Tento bilaterálny život sa nám smeje, ale ja stále neviem čo sa to deje. Ukradomky zakráda sa, spoza okien nabáda ma, laskotí mi celé telo, tvári sa až príliš smelo. Apatia zmocní sa ma, vždy keď som ja doma sama. Riadky píšem jedna radosť, ah, tá pochabá mladosť.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 34282x
Priemerná čítanosť článkov: 1491x

Autor blogu

Kategórie