Založ si blog

Je to len maska

Sú to slová bolestivé a pichľavé čo počúvam každý deň. Zapichávajú sa mi do celého tela a hrot je napustený jedom. Bolí to, no ja vytrvávam. Len dokedy…

Počúvať ich od najbližších je to najhoršie (i keď už tá osoba nie je mne najbližšia, vzďaľuje sa). Som rozorvaná. Zvnútra. Potrhaná, roztrhaná na kúsky. Navonok som kopa šťasteny. Úsmev, jamky v lícach, v očiach tancujúce iskričky rôznymi druhmi „šťastia“.

Taký bullshit.

Pýtajú sa ma: „Ako to, že si taká šťastná? Ako to, že sa nikdy na nič nesťažuješ? Ako to, že…“ Bla bla bla. Ja sa len usmejem. Vraj úsmev lieči. No a čo by som im aj na to odpovedala? Som ako časovaná bomba. Mám to všetko v sebe, vo vnútri. Keď vybuchnem, to bude ešte len žúžo.

 

P.S.: Bavia čítať niekoho tieto moje bláboly, omáčky, džemy atď.? I ja sama nad sebou krútim hlavou. Že čože? 🙂

 

Prvý

26.04.2016

Vidím tvoju siluetu v diaľ. Pri západe slnka leskne sa tvoj odraz v šírom mori, tam, kde roním trpké slzy. Slzy presiaknuté zúfalstvom. Chutia slano, stekajú mi po lícach, po krku až do šíreho mora, kde sa stratia tak, ako sa stratilo všetko. Ja a ty. Zvuky, čo počujem ma upokojujú, ako tvoj hlas, tvoj bezstarostný a láskyplný hlas. Ale teraz je tu prázdno, opustený [...]

Lásky kvet

04.02.2016

Ako ten pocit zaniká. dvakrát tak do mňa preniká. Keď slnko vychádza, moja túžba prichádza s veľkou silou sa pokúšam, ale dych mi dochádza. Kvapky dažďa stekajú po dverách a tvoje bozky na perách. Jediný kvet nás spája, čo tú vôňu a túžbu nám dáva.

Apatia

31.01.2016

Slnko svieti, tráva opäť zelenie, kam my vlastne spejeme? Tento bilaterálny život sa nám smeje, ale ja stále neviem čo sa to deje. Ukradomky zakráda sa, spoza okien nabáda ma, laskotí mi celé telo, tvári sa až príliš smelo. Apatia zmocní sa ma, vždy keď som ja doma sama. Riadky píšem jedna radosť, ah, tá pochabá mladosť.

Zuzana Dolinková

PS, KDH a hnutie Slovensko zbierajú podpisy na odvolanie Dolinkovej

29.04.2024 15:42

Na odchod ministerky vidia viacero dôvodov, najmä ohrozovanie eurofondov a "netransparentné" rozhodnutie v súvislosti s výstavbou nemocnice na Rázsochách.

Vladimír Pčolinský

Súdny proces v kauze exšéfa SIS Pčolinského by sa mal začať 30. mája

29.04.2024 15:20

Pôvodné obvinenie Pčolinského zrušila Generálna prokuratúra SR

polícia, nehoda, motorka, kuriér

Namiesto brzdy šliapol na plyn. Motocyklista v Bratislave vpálil do pizzerie, zranil dve ženy

29.04.2024 15:06

K udalosti došlo v pondelok pred 11.30 h na Povrazníckej ulici.

Si Ťin-pching

Čínsky prezident Si Ťin-pching pricestuje 8. mája na štátnu návštevu Maďarska

29.04.2024 14:49

Čínska hlava štátu bude rokovať so Sulyokom a Orbánom o bilaterálnych politických, ekonomických a medzinárodných otázkach.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 34317x
Priemerná čítanosť článkov: 1492x

Autor blogu

Kategórie